ניו טרנד - כל מה שעכשיו|יום רביעי, יולי 26, 2017
אתה נמצא כאן: עמוד הבית » Trend גברים » גולדסטאר, מותג הבירה, מתרחב לאופנת גברים

גולדסטאר, מותג הבירה, מתרחב לאופנת גברים 

bbbbbbbbbbbbbbbbb

גולדסטאר, מותג הבירה המוביל בישראל,
מקים מותג אופנה ולייף סטייל לגברים:
"גולדסטאר FACTORY"

האתר המקוון WWW.GOLDSTARFACTORY.CO.IL יציע קולקציות מתחלפות הכוללות טי שירטים, גופיות, כובעים, תחתונים, פיג׳מות, ארנק לגברים וגם… בגד אחד לכלבים

את הקולקציה הראשונה, המושקת בימים אלה, עיצבו בוגרי בצלאל ושנקר:
עומר הופמן, אורי טור, ניב תשבי ואסנת פייטלסון

"גולדסטאר היא מותג בירה שהפך עם השנים לאייקון ולחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית", אומר ניר גל מנהל שיווק בירות ויין בטמפו. "לכן, זה היה טבעי בעינינו להעביר את החוויה הגולדסטארית הכיפית והנונשלנטית גם לעולם האופנה. מדובר בצעד פורץ דרך לגבר הישראלי". כוכבי ים ואלמוגים, גיבורי על עם שערות על החזה, פעילויות ספורטיביות קייציות ובירה צוננת אחת: מה קורה כשארבעה מעצבים מקבלים לידם את הכוכב של גולדסטאר ומתבקשים להעניק לו פרשנות קיצית, מקורית ורעננה? התוצאה: קולקציה ראשונה לגברים של הבירה האהובה והנמכרת ביותר בישראל, הכוללת טי שירטים, גופיות, כובע , תחתונים, פיג׳מה, ארנק וגם… בגד אחד לכלבים.

 

גולדסטאר פקטורי צילום אלנבי

גולדסטאר פקטורי צילום אלנבי

הארבעה – עומר הופמן, אורי טור, ניב תשבי ואסנת פייטלסון – בוגרי מסלול איור במחלקות לתקשורת חזותית בשנקר ובבצלאל, נבחרו על ידי בית הקונספטים אלנבי, כמייצגים בולטים של דור המאיירים הצעיר בישראל. המאיירים קיבלו חופש אמנותי מוחלט ולקחו הסמלים והצבעוניות שמזוהה עם גולדסטאר, ויצרו סדרת פריטים מאויירים המזוהה מצד אחד עם כתב היד האישי שלהם, ומצד שני מתאימה לערכי המותג.

אורי טור, חבר מערכת במגזין reDesign שיצר את סרטון הפתיחה של פסטיבל פיקטופלזמה בברלין (2014), שאב את ההשראה שלו מכוכבי ים, אלמוגים, אצות ושאר יצורים מוזרים, ויצר עולם תת ימי מאויר של צלילה ומיסתורין, הכולל בין השאר תמנון שלופת בזרועו בקבוק בירה.

עומר הופמן, שפירסם איורים בניו יורק טיימס וזכה בשנה שעברה בפרס מטעם אגודת המאיירים האמריקאית, ראה בכוכב של גולדסטאר סמל גדול מהחיים, וחיבר אותו לרעיון של גיבור-על הומוריסטי, ישראלי, ״כמו סופרמן, רק עם שערות על החזה וגופיה, כי בכל זאת הוא הגיבור הישראלי״.

אסנת פייטלסון, המאיירת בקביעות בעבור מותג הטי-שירטים ג׳לאדה ועובדת בימים אלה על ספר שירים של יוני רכטר, לקחה את החיבה המיוחדת שיש לה לאיורי חיות, ואיירה דמות ‬מותג שמייצגת בעיניה ‬את ‬הערכים של גולדסטאר: כלב, ‬חברו ‬הטוב ‬של ‬האדם, חברמן, כיפי ומבסוט על החיים.‬‬‬‬‬

ניב תשבי, המאייר את קמפיין תערוכת הבוגרים של בצלאל (2012) ושל פסטיבל ימי תרבות של מפעל הפיס (2013), שילב בפיג׳מה ובתחתונים שאייר בין הסגנון האישי שלו, שמושפע מצורות גיאומטריות מופשטות, לבין פעילויות ספורטיביות קייציות, זיעה ובירה צוננת.

גולדסטאר פקטורי צילום אלנב

גולדסטאר פקטורי צילום אלנבי   גולדסטאר פקטורי צילום אלנב

 

טווחי מחירים:
טי שירטס 69-79 ₪
גופייה 69 ₪
כובע 79 ₪
בגד לכלב 79 ₪
פיג'מה 139 ₪
סט פיג'מה מופרד 139 ₪
תחתונים 49 ₪
ארנק מנייר 59 ₪
סט מצעים זוגי 139 ₪

 

על בירה גולדסטאר:
גולדסטאר היא הבירה הנמכרת והאהובה ביותר בישראל, בשנה אחת נמכרים יותר מ-40 מיליון בקבוקי גולדסטאר בארץ. בירה גולדסטאר פותחה בשנת 1950, היא מוגדרת כבירת לאגר ולה טעם וארומה ייחודיים. גולדסטאר מכילה 4.9% אלכוהול ו- 44 קלוריות ל- 100 מ"ל (וליתר דיוק – 145 קלוריות בשליש ליטר, מנת בירה ממוצעת). סוג הבירה אליו היא משתייכת הוא לאגר כהה, מה שאומר שהבירה נעשית ע"י תסיסה תחתית (השמרים שוקעים לתחתית המכל ושם מתבצעת פעולת התסיסה) כאשר תהליך העשייה מתרחש בטמפרטורה קרה. גולדסטאר מיוצרת לפי מתכון בן 30 שנה, בתהליך מסורתי המקנה לה את טעמה העמוק.

עוד על המעצבים:
אורי טור, בן 32, בוגר מסלול איור, המחלקה לתקשורת חזותית, שנקר (2010) oritoor.com
עבד בעבר ב-shaker ובסוכנות הקריאייטיב פילטרנט, וכיום הוא חבר מערכת במגזין המקוון Redesign. הציג את עבודותיו בתערוכות ופסטיבלים שונים בעולם, ביניהם פסטיבל פיקטופלזמה בברלין, שבעבורו יצר את סרט הפתיחה ב-2014, פסטיבל Tripoteca העולמי, פסטיבל Sweaty Eyeballs, ועוד. בארץ הציג את עבודותיו בפצ׳ה קוצ׳ה תל אביב (2015), פרויקט פלאצו (2011), ראש השור (2012) ו״אומת האיור״, שהוצגה במסגרת שבוע האיור של תל אביב 2014.
״בעוד שהמותג של גולדסטאר מעלה אצלי קונוטציות של קיץ בחוף הים – הכוכב של גולדסטאר לקח אותי לכיוון העולם האיורי התת ימי של Ernst Haeckel ששואב השראה מכוכבי ים, אלמוגים, אצות ושאר יצורים מוזרים – עולם של צלילה ומיסתורין. החלטתי לתת לכוכב פרשנות חדשה והפכתי אותו לכוכב ים. צירפתי לו גם אלמנטים של צמחייה תת מימית ובחולצת ה-All Over פיתחתי הלאה את הקונספט לתמנון (שמזכיר גם הוא את כוכב הים) שלופת בזרועו בקבוק״.

עומר הופמן, בן 38, בוגר מסלול איור במחלקה לתקשורת חזותית, בצלאל (2007) ohoffmann.com
פרסם איורים בחו״ל בניו יורק טיימס, בוול סטריט ג׳ורנל ועוד; ובארץ בכלכליסט, גלובס, ידיעות אחרונות, מעריב, ״אתה נמצא כאן״ ועוד. זכה במדליית כסף מטעם אגודת המאיירים האמריקאית בקטגוריית קומיקס בפורמט מיוחד, בעבור סדרת קומיקס שנעשתה בזמן שהותו בניו ניורק. אייר ספרי ילדים כמו ״אבא אכל דיסה״ מאת שהם סמיט (זמורה ביתן), ״נמרת״ מאת אורנה לנדאו (זמורה ביתן), ״נח בלי מח״ מאת נירה הראל (הקיבוץ המאוחר), ״חרדיל לא רגיל״ מאת חגי ברקת (זמורה ביתן) ו״משל על שועל״ מאת שהם סמיט (כנרת). חבר בקבוצת Humdrum, שהציגה בינואר 2015 את הפרסום הראשון שלה בפסטיבל אנגולם בצרפת. הציג בתערוכות רבות, ביניהן ״משחקים במוזיאון העיצוב״, מוזיאון העיצוב חולון (2014) ואומת האיור (בית האמנים, 2014), מאיירים ישראלים (ונציה, 2013), תצוגת הקבע של המוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס (2013) ועוד.
״יש משהו איקוני בסמל של גולדסטאר, קצת גדול מהחיים, שהתחבר אצלי לרעיון של גיבור-על, של דמות תרבותית איקונית ומזוהה. הקונספט הזה הוביל באופן טבעי לכיוון הומוריסטי, לגיבור על ישראלי, עם הסמל של גולדסטאר. בצבעוניות התייחסתי לפאלטה של גיבורי העל, ונשענתי על צבעים ברורים, חזקים ושטוחים, כמו סופרמן רק עם שערות על החזה וגופיה, כי בכל זאת הוא הגיבור הישראלי״.

 

גולדסטאר פקטורי צילום אלנבי_עיצבה אסנת פייטלסון_

גולדסטאר פקטורי צילום אלנבי_עיצבה אסנת פייטלסון_

אסנת פייטלסון, בת 31, בוגרת מסלול איור, המחלקה לתקשורת חזותית, שנקר (2012)
cargocollective.com/osnat
מאיירת בקביעות למגזין המקוון ״המקום הכי חם בגיהנום״ ובעבור מותג הטי-שירטים ג׳לאדה, ועבדה עם לקוחות שונים כמו להקת החצר האחורית, הוצאת מודן, מגזין אודיסאה, xnet, מגזין דה מרקר, רשת בתי הקפה קפליקס, Paper Wallet, רשת, BFTV, ומשרד המיתוג Open. הציגה בתערוכות שונות, ביניהן ״מאייר מאייר מאייר״ במסגרת שבוע האיור של תל אביב 2014, ״עיצוב טרי״ (2013), HBO בדיזנגוף סנטר (2014), החיה שבפנים (סטודיו פוינק, 2015), לה קולטור, shoplifters ועוד. בימים אלה עובדת על ספר שירים של יוני רכטר שייצא לאור בהוצאת דני ספרים.
״יש לי חיבה מיוחדת לאיורי חיות, ולכן כשהתבקשנו ‬לעצב מוצרים‭ ‬בעבור גולדסטאר‭ ‬החלטתי לאייר דמות‭ ‬מותג שתייצג‭ ‬את‭ ‬הערכים של המותג ובקלות תוכל להפוך לליין של מוצרים.‬ בחרתי בכלב, ש‬הוא‭ ‬כידוע‭ ‬חברו‭ ‬הטוב‭ ‬של‭ ‬האדם: הוא‭ ‬חברמן‭ ‬וכיפי‭ ‬ומבסוט‭ ‬על‭ ‬החיים, ‬ולכן‭ ‬נראה‭ ‬לי‭ ‬תואם‭ ‬את‭ ‬ערכי‭ ‬המותג‭ ‬ואת‭ ‬קהל‭ ‬הלקוחות‭.‬ את התוצאה התאמתי לסגנון האיורי שלי שמושפע מדפוס משי, ובנוי בדרך כלל משניים-שלושה צבעים, ריאליסטיים, נקיים ווקטוריים״.

ניב תשבי , בן 28, בוגר מסלול איור במחלקה לתקשורת חזותית, בצלאל (2012)
cargocollective.com/nivtishbi
פרויקט הגמר שלו, איור לספר ״הנסיכה תבוא בארבע״ מאת וולפדיטריך שנורה, הוצג בתערוכה ״משחקים במוזיאון העיצוב״ (מוזיאון העיצוב חולון, 2014). הציג ב״מפעל חיים״, תערוכה זוגית ראשונה ביחד עם טל גרנות, כחלק משבוע האיור של תל אביב. בנוסף השתתף בתערוכות ReCover (משכנות שאננים ובית אריאלה, 2014), אומת האיור (בית האמנים, 2014), הגירסה המאוירת (מוזיאון ארץ ישראל, 2014), Comfort Zone (גלריה בנימין, 2015) ועוד. אייר את קמפיין המיתוג לתערוכת הבוגרים של בצלאל לשנת 2012 (סטודיו מיכל סהר), קמפיין המיתוג לפסטיבל ימי תרבות של מפעל הפיס לשנת 2013 (סטודיו ״הליגה״, קובי לוי) וכן מפרסם איורים בכתבי עת שונים, ביניהם ״המקום הכי חם בגיהנום״, ״אתה נמצא כאן״ ו-״Scrawl״.
״בתהליך העבודה שלי פעלתי בהשראת מוטיבים קיציים, ורציתי לשלב בין הסגנון האישי שלי שמושפע מצורות גיאומטריות מופשטות, לבין פעילויות ספורטיביות קייציות, זיעה ובירה צוננת״.